torsdag 12 augusti 2010

Snart 6 år sedan!


På lördag firar jag och Magnus bröllopsdag. Det känns helt otroligt att det faktiskt är 6 år sedan vi gifte oss! Vi hade en underbar bröllopsdag trots att så mycket gick fel. Vi gifte oss på en lördag och på onsdan före fick vi veta att fotografen hade blivit sjuk och låg på sjukhus. Så helt plötsligt hade vi ingen fotograf. På torsdagen kom nästa bakslag då hon som skulle fixa mitt hår hade blivit dubbelbokad. Så två dagar före bröllopet hade vi ingen fotograf och ingen som skulle fixa mitt hår. Konstigt nog så fick jag aldrig panik, vi lånade ut Magnus proffs-kamera till en släkting och min underbara kompis Maria kom upp tidigare från Stockholm för att göra iordning mig och min brudtärna. Så allt löste sig ändå. Jag var redan från början inställd på att inget bröllop blir perfekt och tack vare den inställningen kunde jag verkligen njuta av vår dag!


Ibland är det så lämpligt med en blogg för nu kunde jag påminna Magnus om att jag vill bli firad på lördag utan att behöva säga det direkt till honom :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar