fredag 5 mars 2010

Hugo tänker flytta hem!

I dag blev Hugo lite sur på mig när Hanna fick för mycket uppmärksamhet och sa att han faktiskt skulle flytta hem till Sverige själv nu. Han kan klä på sig själv och värma pannkaka i mikron så han kunde bo själv i huset hemma och han kunde gå till dagis själv också! Hanna skulle också få följa med men mamma och pappa fick stanna kvar i Malaysia! Det var ju iaf snällt att Hanna skulle få följa med :-)

Idag har vi haft en ganska tråkig dag. Jag träffade på en råtta i köket i morse och det var ju inte den bästa starten på dagen. Sen så var två städerskor här och städade huset i fyra timmar så nu är det så rent att det skiner. Vi har bestämt oss för att få städat en gång i veckan plus att vi har anställt en trädgårdsmästare som ska sköta vår lilla trädgård. Det känns ganska skönt att slippa tänka på allt sånt under tiden som vi är här.

I morgon är det shopping som gäller och sedan så ska vi bada på eftermiddan. Ska försöka lägga ut några bilder på det sen.

Här är det fredagskväll och jag önskar faktiskt att jag var hemma i Bollnäs istället. Det känns som att jag har varit borta jätte länge nu och inte bara i en vecka. Förhoppningsvis så går tiden fortare när man börjar vänja sig lite mer vid det här nya livet.

2 kommentarer:

  1. Man ska inte längta hem till Bollnäs när man befinner sej i Malaysia! Hehe ;-)
    Tänk på all jävla snö vi har här så känns det bättre.

    SvaraRadera
  2. http://www.familjeliv.se/Forum-11-265/m51226873.html

    Jag har startat en ny tråd

    SvaraRadera