måndag 22 mars 2010

Fixar i huset

I helgen så har vi handlat en hel del saker till huset. När vi flyttade hit så tog vi bara med oss kläder och en del leksaker. Allt annat har vi alltså fått köpa nytt. Magnus köpte en del möbler innan vi flyttade ner (med stränga förhållningsorder från mig så klart) men det är ändå så otroligt mycket som saknas. Nu klagar jag inte direkt på att vi måste köpa nya saker eftersom jag verkligen älskar att shoppa. Speciellt roligt blir det så klart när jag inte behöver betala för sakerna själv ;-)

Så nu försöker jag få lite ordning här hemma och försöker göra huset lite mer till vårt. Men det är inte det lättaste att fixa snyggt på 300 kvadrat så jag får ta lite i taget. Jag ska iaf ta lite kort och lägga ut senare när det blir klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar