lördag 27 mars 2010

Frukost i Malaysia


Hugo fick lite lyxig frukost idag. Han har pratat om att han vill ha tårta i flera veckor så igår köpte vi några olika tårtbitar. Var stor lycka här hemma då :-) Sen så fick han äta upp resterna i morse till frukost. Man måste ju skämma bort barnen ibland!


Jag måste spinna vidare på det jag skrev i ett tidigare inlägg om att Hanna får så mycket uppmärksamhet. Vi börjar vänja oss vid att folk kommer fram och klappar på henne och gosar med henne men igår så började jag faktiskt fundera lite. Vi var på Mc Donalds och åt lunch och vid bordet bredvid oss satt en pojke i 12-årsåldern tillsammans med sina föräldrar. Pojken satt och tittade på Hanna och gullade med henne länge och efter en stund så frågar pappan om han får ta ett kort på sin son och Hanna. Jag blev ganska förvånad men kände inte att jag kunde säga nej så pojken ställde sig vid Hanna och pappan tog några kort och tackade. Nu kan inte jag låta bli att fundera på vad man gör med ett sånt kort som föreställer en helt okänd bebis som man träffade på Mc Donalds? Sätter man in ett sånt kort i ett album eller visar man det för sina vänner eller vad? Konstigt är det iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar