lördag 2 oktober 2010

Lördag

Äntligen helg igen :-) I dag så blir det Queensbay och Penangs motsvarighet till Buspalatset. I kväll kommer Annie hit och passar barnen så att jag och Magnus får gå på bröllop. Det ska blir roligt, jag har aldrig varit på ett kinesiskt bröllop tidigare men som tur är så har jag fått en del tips av Erika som ju har bott i Kina och alltså hunnit med några bröllop. Jag har efter mycket letande äntligen hittat en klänning. Jag hittade många fina klänningar men alla var väldigt svarta och det blir ju lite tråkigt. Sedan så är allt här så mönstrat och jag gillar inte det riktigt. Till slut så hittade jag iaf en klänning i marinblått och vitt som kändes riktigt bra. Plus att den var på rea :-) Sen så blev det nya skor, ny väska och ett armband också. Allt var på rea så allt som allt kostade det mindre än 400 kronor. Det är extra kul att köpa nytt när det inte kostar så mycket :-)

Jag har försökt lägga ut bilder men det funkar inte. Jag ska göra ett nytt försök i helgen och se om Magnus kanske kan lösa problemet. Sedan så har jag (som ni nog ser) ändrat designen på bloggen, hoppas att ni gillar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar