måndag 21 mars 2011

Inte så mycket att skriva...

Bloggen går lite segt för tillfället men det finns inte så mycket att skriva om. Livet här i Malaysia rullar på som vanligt. Hugo går i skolan och trivs fortfarande jättebra. Om tre veckor är det dags för Hanna att börja på dagis och det kommer säkert att gå jättebra det också. Fast jag är nervös så klart ändå, fast det måste man ju få vara som mamma :-)
Själv så fortsätter jag plugga barns språkutveckling samtidigt som jag funderar på vad jag ska söka för kurs till hösten. Återkommer om det när jag har bestämt mig...

Det är mindre än tre månader kvar tills vi åker till Sverige på semester igen. Lägenheten är fixad och biljetterna är bokade. Jag och barnen kommer att vara i Sverige 7 veckor i sommar. Magnus måste åka tillbaka hit och jobba några veckor men sedan så hinner han ha nästan 4 veckors semester i Sverige.
Jag lägger in några bilder från helgen när Hugo och Hanna har springtävling med varsin vagn här hemma. Springtävlingar är väldigt populärt just nu, Hanna skriker GO! och sedan så springer de allt vad de kan. Det låter väldigt mycket men de har iaf otroligt roligt :-)

1 kommentar: